Zon en groen - Reisverslag uit Bromma, Noorwegen van Robin en Janine Boogaard - WaarBenJij.nu Zon en groen - Reisverslag uit Bromma, Noorwegen van Robin en Janine Boogaard - WaarBenJij.nu

Zon en groen

Door: Janine en Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin en Janine

21 Mei 2012 | Noorwegen, Bromma

Heerlijk het zonnetje schijnt vandaag in Bromma! Iedere dag check ik even of er alweer meer blaadjes, knopjes etc. uit de grond omhoog kruipen en het blijft altijd weer even spannend. Ik ben net terug van een heerlijke wandeling met mijn collega Caroline en haar twee honden en onze twee honden in het bos hier vlak achter. Nu de lente is begonnen hebben we weer het plan opgepakt om 3 tot 4 keer in de week hier achter te lopen, is goed voor een mens!
Papa en mama zijn inmiddels weer een aantal weken thuis. We hebben in tegenstelling tot andere jaren het deze weken dat ze hier waren rustig aan gedaan, vanwege allerlei verschillende redenen. Papa heeft al het sierlijstwerk geschilderd wat rond de ramen gaat komen. We zijn heel benieuwd hoe dat er straks uit gaat zien. Ook hebben we het nodige opruimwerk in de houtschuur en in de tuin gedaan. Mama was weer een superhulp in de huishouding! Mama heeft hier haar verjaardag gevierd en we hebben de hele dag heerlijk buiten kunnen zitten. 's avonds hebben we lekker gegeten bij Nesbyen Kro. Ook hier hebben we gegeten op de grote nationale feestdag 17 mai, met Mark, vriend van ons, en vrienden van hem die juist die dag in Noorwegen aankwamen. Ze keken hun ogen uit onderweg van het vliegveld naar Nesbyen naar alle mensen in klederdracht. Ja dat is nog eens een binnenkomst in Noorwegen, op DE feestdag van het jaar!
Robin heeft zijn verjaardag rustig gevierd, 's avonds zijn we heerlijk pizza gaan eten.
Hier gaan de dagen zijn rustige gang. We werken en we hebben onze hobby's en contacten met vrienden hier. Dus geen spectaculaire nieuwtjes maar gewoon de alledaagse dingen en dat is ook goed! Robin heeft het plan om vrijdag met Mark in Nesbyen een bergwandeling te gaan maken. Nu willen ze het zo doen dat ze zelf de paden omhoog zoeken. Ik vind het prima, zolang het maar voorzichtig gaat natuurlijk, maar dat is ze wel toevertrouwd. Ik heb zelf ook erg veel zin om straks in de zomermaanden ook wat meer bergwandelingen te gaan maken, de omgeving hier is daar gewoon fantastisch voor.En dan kunnen de honden ook hun lol op!
Onze hondjes zijn lief, druk, speels en gezellig. Ze hebben nu het spelen met de bal ontdekt en zijn helemaal geobsedeerd door zo'n ding. Op die manier kan ik ze prima los meenemen want alles waar ze oog voor hebben is de bal, bal, bal...een soort hypnose.
Dit was weer even een korte update uit Bromma en natuurlijk nog wat foto's! Groetjes van ons!!

• 21 Mei 2012 - 10:39

Hettepet:

Hey lieverds,

Je hoeft geen spectaculaire dingen te doen of ondernemen om te genieten en je gelukkig te voelen...Dat blijkt ook maar weer uit jullie verhaal. Heerlijk om te lezen...

Dikke knuf, XX Hettepet.

• 22 Mei 2012 - 07:54

Jan En Francien:

Wij krijgen heimwee bij het zien van de hondjes,en foto, s maar in september zijn we als alles goed gaat weer van de partij. Heel veel groetjes uit een zonnig Deurne.xxxxxx

• 22 Mei 2012 - 15:05

Trudy En Brandy:

Hei lieve kids
    Wat een gezellige foto's.
    Wat een knappe zoon heb ik toch, blij met weer één jaar erbij en zijn kadootjes.
    Je staat er sralend op Robin.
    Het is nu echt weer genieten van het mooie weer en de lente die doorzet.
    Hier is het nu ook prachtig, al dat verse groen, de zon en de temperatuur 29 graden.
    Lieve Robin en Janine ga door met genieten, samen met jullie boefjes.
    Hele dikke kus/knuf van ons

• 25 Mei 2012 - 20:44

Wijnand En Ivonne:

Hallo Robin en Janine,

We zijn net terug van onze 3 weekse vakantie met vrienden Ad en Jet uit Zuid Engeland. Even de mail nakijken en zien we weer een berichtje van jullie. We horen wel van je ouders hoe het allemaal bij jullie is vergaan. Wij hebben een fijne vakantie gehad en weer veel gezien, na de pinksterdagen een paar dagen werken en dan met Ronald en Nicole een weekje naar Frankrijk. Nicole gaat daar fietsen, de Alpe d´Huzes op voor de kankerbestrijding.

Voor nu de groetjes uit De Ouwe Peel.

• 04 Juni 2012 - 16:39

Ardie:

Hey luitjes.
    Goed ook weer eens wat te ZIEN van jullie en de dogs!!
    Fijn om te lezen dat jullie ook in staat zijn om eens lekker rustig aan te doen...goed zo!!!
    Mail jullie snel. We hebben misschien weer Noorse plannen deze zomer........je hoort/leest het nog wel.
    Voor nu alvast dikke kus van ons!!